1 month of suffering | Cik Siti

Friday 20 December 2013

1 month of suffering

Assalamualaikum

hye readers....if you all ever wonder where I've been missing lately...only update on the news which I took from the other sources....no time to write something about what's happening to me actually.....

but today, I "nekad" wanna write something for you to read....


being a medical student is not fun at all... =( it means you need to sacrifice all your time studying and also clerking patients in the ward....stand with your feet from 8 am until 12.30 pm...if you luckily, the doctor may ask you to sit....(itupun kalau dalam klinik dia ada kerusi just for students to sit)

and lately I do part time job as waiter....(ok la tu kan)...need more money just to pay the house rent and also the fuel for my car....actually I spend more on food...hee...I eat a lot when I stressed...which means everyday la.....and 'he' said that I makin chubby macam hamster....and selalu he will call me "GEMOK"....

currently, i addicted with coconutshake and also char kuay teow at Kulim.....sampai dia nak termuntah la setiap kali aku cakap aku nak makan char kuay teow tu....and for your information, tiap-tiap hari aku akan cakap "nak makan char kuay teow"...ha, mau tak muntah dia...hahaha....


thanks my dear because treat me makan this (gambar atas)...seriously sedap and berbaloi baloi....harga lebih kurang macam makan kat restaurant biasa ja....kenapa aku cakap macam tu? sebabnya, aku makan ni kat Royal Kedah Club, Alor Star....and harga untuk makanan yang aku order tu (tak ingat apa nama makanan tu) tak sampai RM15....hanya mahal sedikit daripada restaurant biasa...tapi penuh kepuasan....daripada pergi restaurant, order chicken chop RM11, tapi tak sedap...rasa hangit semua ada.....


ok la kot aku berceloteh serba sedikit pasal life aku sekarang....by the way, rumah baru aku tak ada internet...so susah sikit nak update blog ni....memandangkan aku dah balik rumah mak bapak aku, aku tulis la entry ni...tengah malam nanti nak buat case report pulak.....esok dah nak balik Kulim....

sayonara... till we meet again in my next entry... =)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...