jom berBLOGWALKING.... | Cik Siti

Tuesday, 6 March 2012

jom berBLOGWALKING....

assalamualaikum and a very good evening.....
aku da makan 2 bijik pau hari ni (patut kah bagi tau)....btw, aku tak tau apa kena ngan aku hari ni........stalk blog orang ja keja....hahahaha...seriously best jugak klau kadang2 jaga tepi kain orang ni.......perkara yang nak ditegaskan kat sini KADANG-KADANG......BUKAN SELALU MAHUPUN SELALI ATAUPUN SETIAP HARI......JANGAN GATAI SANGAT NAK JAGA TEPI KAIN ORANG SETIAP MASA.....amik masa sama untuk tengok kain sendiri...kot2 terkoyak tang mana2......

kalau korang nak aku blogwalking kat blog korang...and mana tau aku terlepas pandang ka apa ka...sila la komen kat bawah...sebab memang sekarang ni aku tengah bosan gila........itupun kalau nak aku jaga tepi kain korang la ye...=P


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...