result MATRIK.... | Cik Siti

Tuesday 29 May 2012

result MATRIK....

hari ni result matrik kluar la.....teringat akan aku tentang kisah 3tahun dulu (baru terasa tua da diri ini...ahaks)









ini lah matrik aku.....KMPP.... =)

and dari mula masuk sampai la abes belajar kat sana, lagu KMPP aku still tak hafal....hehhe...bagus gilerrr kan.....adeyh.......

zaman kegemilangan sudah jauh ditinggalkan.....dan juga zaman kejatuhan.......sekarang zaman kebangkitan semula...hehehehehe......


p/s: bagi adik2 yang da dapat result matrik tuu,hope dapat result gempak2 la semua ye......tapi kalau tak dapat yang gempak, bersyukur la ye....rezeki ada di mana2 sahaja...... and for sure sekarang tengah sakan memilih 'U' mana akan korang pergi kan....buat la pilihan terbaik...sesungguhnya bila masuk 'U' nanti korang akan kenal dunia luar.....akan kenal budaya2 yang asing.......hope korang tak culture shock la k.....moga dipermudahkan urusan korang nanti........and sesapa yang ada apply kat AUCMS, and korang dapat masuk sana, kalau jumpa aku..tegur2 la ye.....(bila jumpa pembaca blog aku ni...serious aku jadi segan tahap gaban arh)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...