duit poket aku.... | Cik Siti

Sunday 22 July 2012

duit poket aku....

assalamualaikum....

Alhamdulillah....rezeki aku bulan Ramadhan ni.....
korang tau pasal says?? ala yang aku dok cerita kat entry INI....

kalau korang nak join, klik SINI.....

agak2 tak reti sangat macam mana nak join and macam mana nak share campaign2 ni, ce tengok kat SINI, aku ada ajar macam mana...rasanya sign up tuu tak ada masalah kot.....yang ada masalah tuu macam mana nak share campaign...TAPI, kalau nak sign up pun ada masalah, korang boleh comment kat sini ye....


aku da dapat RM49.20 da...korang bila lagi???

4 comments:

  1. Wah dapatlah duit raya tahun ni...he...he... OKje seposen pun tak de...pape pun ok...janji kool

    ReplyDelete
  2. saya dah berhenti dah promote says.my dulu masa nama dia masih lagi youthsays aktif la jugak..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...
    Kumpul duit utk beli emas bagi pelaburan jangga panjang :)
    http://www.cikguemas.com/2012/02/kenapa-mesti-pilih-pelaburan-emas.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...