Segmen : Aku, Dia & Blog by Anis | Cik Siti

Monday 16 July 2012

Segmen : Aku, Dia & Blog by Anis

assalamualaikum...

cik siti join segmen lepas tengok cita running man....ahhahaha.....


klik banner untuk join ye.....

cik siti tag semua orang yang baca entry neyh...boleh gi tu??

1.  Mengapa buat blog?
aku buat blog sebab aku nak share cerita aku sebagai student medic pada mulanya...tapi bila da lama-lama jadi blogger ni, entry pasal benda lain ja lagi banyak dari entry pasal hidup aku sebagai seorang student...heehee...


2.  Tema blog anda?
peach, purple, blue and pink (and ada lagi bukan main kaler)


3.  Siapa inspirasi anda?
semua blogger yang telah aku baca entry2 mereka....terutama blogger2 yang update pasal macam mana nak bagi entry best and ada orang baca...memang aku selalu gi terjah blog2 yang bagi tips blogging ni.....


4.  Mengapa url blog anda begitu?
http://eimah2328.blogspot.com....ermmm...eimah tuu nama aku...2328 adalah number yang aku suka....


5. Saat manis sepanjang berblogging?
membuat segmen dan lebih 50++ (kalau tak silap) yang join segmen tuu


6. Saat menyedihkan sepanjang berblogging?
apabila blog kena hack selama seminggu....:'(


7.  Anugerah blog yang anda telah menang?
aku pernah menang satu PERADUAN ni....tapi da lama la....aku teka gambar...jap eh, tengok link tuu ada lagi ke tak....fuuhhh nasib baik ada lagi.....klik sini tengok peraduan tuu...dan klik sini tengok apa yang aku dapat....


dah siap...hehehhe.....


2 comments:

  1. segmen same http://anzulnashome.blogspot.com/2012/07/segmen-aku-dia-blog-by-anis.html =)
    peach purple pink da nmpak dah, tang colour blue tu kt mane.. hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha...ada ja kat sidebar tuu setiap tajuk kat sidebar tulis kaler biru...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...