Bank Islam : service | Cik Siti

Friday 27 July 2012

Bank Islam : service

assalamualaikum....

kelmarin....adik aku sebok nak suruh aku teman dia gi Bank Islam....kami pi pun da kul 3 petang.....adik aku terlupa plak nak photostat surat tawaran dia....memang 3 kali jugak la aku gi pusing2 kat tempat tuu cari kedai photostat.....memang kali ketiga aku da putus asa da....rasa macam nak balik masa tuu jugak la.....then, cuba la nasib kat kedai Celcom yang hanya BERSEBELAHAN dengan Bank Islam tersebut......

nasib baik boleh....memang aku geram sangat2....pusing2 sampai 3 kali tengok, kedai untuk photostat dok ada kat sebelah tuu ja.....yang pak cik kat kaunter tuu kot la nak bagitau yang boleh photostat kat kedai Celcom tuu......

lepas photostat kena plak tunggu turn untuk di check borang2 diisi dengan betul....ok, time ni memang aku bengang gila la kan.......kami da beratur ikut turn...tiba2 ada sorang makcik ni datang potong line.....masa tuu tak pa lagi....aku tengok ja....apa yang pak cik kaunter tuu akan buat bila mak cik tuu serahkan borang dia.....mula2 pak cik tuu suh mak cik tuu tunggu sat....then sampai la giliran aku ngan adik aku...boleh pulak pak cik kaunter tuu pegi layan makcik tuuu....

ok, kalau nak kata borang makcik tuu diproses lagi cepat daripada borang2 adik aku...sebab tuu mak cik tuu dapat layanan yang sebegitu dan kami dapat layanan sebegini.....TAPI, macam mana plak kalau orang yang macam makcik tuu (orang yang amik borang cepat diproses) ramai....so, kami ni yang borang lambat diproses kena tunggu lagi ka???

pastu malam tuu pulak....cuba la nak register untuk Internet Banking.....memang aku rasa macam useless gila gi ATM malam2 semata mata nak gi dapatkan PIN code tuu....pastu bila balik umah.....try la register......try berapa puluh kali ntah....sampai la dia cakap "PIN retry exceeded".....mau tak bengang sat.....da try buat macam2 password da...still tak leh diterima....baca diaorang punya policy pun da banyak kali da....siap pakai Google Translator lagi....


lepas ni aku rasa malas da nak get involve dengan Bank Islam ni.....ayah aku pulak la take over masalah adik aku tuu......maybe diaorang akan respect orang lebih tua kot.....

tapi apa2 pun...kami ni PELANGGAN jugak....walaupun umur bukan la 30 tahun ke atas...tapi still kami PELANGGAN!!!




3 comments:

  1. boleh pula pilih kasih..mana boleh pilih kasih..customer semua sama..xblh pilih kasih

    ReplyDelete
  2. maybe x smue staff bank islam cmtu.. sbbkan seorg, rosak name bank.. sbb tu setiap prbuatan staf kene jage.. betul x.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...