da tawar hati dengan nuffnang... | Cik Siti

Wednesday 18 July 2012

da tawar hati dengan nuffnang...

assalamualaikum....

apa yang aku nak katakan pun aku tak tau macam mana nak susun ayat...sebab hati aku da tawar dekat nuffnang...serious aku cakap.....bila status glitterati aku ditarik, aku ada hantar ticket kat nuffnang, tanya pasal tuu...ada dua ticket kot aku anta...tapi satu pun dia tak reply.....da 4 hari da kot...hurmmmm.....


kalau sekarang pageviews aku tengah melonjak naik....
tapi status glitterati kena tarik...
earning aku pun dok sikit macam tuu ja la...hurmmm...
rasanya, lepas cukup RM50, aku akan pasang iklan lain pulak...tak nak da pasang iklan nuffnang...
merajuk kat nuffnang....hurmmmmmmmmmm
aku buat salah apa pun tak tau.....kalau nak kata sebab kena hack blog ni and tak ada pageviews aku rasa tak...sebab da 4 hari kot blog aku ada pageviews....bukan takat sorang dua...banyak kot...sebab aku akan kekalkan traffic blog aku sekurang kurangnya 100 pageviews everyday....


masa nak tarik membership status tuu, masa tuu jugak dia tarik....tapi bila nak bagi balik glitterati tuu, bukan main la....hurm.....tak pa la....nasib baik boleh bersabar lagi....kalau tak, memang sekarang aku da tukar pakai iklan lain la.....

apa2 pun korang...aku nak ucapkan terima kasih jugak la sebab buat pageview blog aku ni sampai ke 700++ pageviews dalam masa sehari....thanks ehhhh.....



7 comments:

  1. 700+ page views sehari?.. wah boleh la ajar sy nnt..

    dulu tahun lepas, masa tgh aktif dgn blogging, senang je dapat status gliterati tu, sekarang ni baru nak aktif balik, mcm dia xnak bagi la pulak ..

    anyway, mcm mana boleh dia tarik balik?.

    posting setiap hari ada. komen pun ramai juga.

    sabar je lah =)

    ReplyDelete
  2. ala2..tak mau majuk3..nuffnang ad masalah kot sebab earning sy pun ad problem..slalunye sy anta tiket 2 Hari pling lme diorg respon..

    ReplyDelete
  3. sabar2, dorang ad masalah teknikal kot, nnti dorang reply la tu,,hehe.. dun be sab, smile2 (^____^)

    ReplyDelete
  4. aik..mcmane boleh jd mcm tu?siap boleh turun membership status...hurmm..

    ReplyDelete
  5. 700 =) wahhh.. sy 400++ pn x pnah smpai.. tips2,, ceciter.. hehe

    ReplyDelete
  6. sabar ek.. kenapa agaknya kena tarik?.. emmm..

    ReplyDelete
  7. tingginye uv awak...tahniah...
    blh apply exabytes...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...