ahhhhh...SUDAH!!! macam mana ni?? ada follower yg ke 500 KEDUA | Cik Siti

Wednesday 18 July 2012

ahhhhh...SUDAH!!! macam mana ni?? ada follower yg ke 500 KEDUA

assalamualaikum.....

aku ada follower yang ke 500 dua kali???


APA???!!!



tak pecaya ka???

tengok ni


ok, korang nampak dah???

so, macam mana aku nak buat ni??
yang follower ke 500 pertama aku da buat buat entry....kalau nak tengok, klik sini....

tapi tadi tetiba ternampak ada follower yang ke 500 kedua....
ermmm, macam tak adil la plak kalau aku tak buat entry untuk dia.....
tak pe la, bukannya rugi pun kan kan kan....tak guna sesen pun duit poket aku......

terima kasih ye kepada abiwan sebab jadi follower cik siti yang ke 500 kedua.....
kalau korang nak tengok blog dia, sila klik sini



7 comments:

  1. senang je nk tau.. follower ke 490 pd situasi yg pertame tu unfollow awk.. if x silap la.. cube cek :)?

    ReplyDelete
  2. wahhh...thanks....hehehe....pun boleh eh unfollow2 ni....hurm....tak pa la...yang rugi dia...bukan cik siti pun....follower blh bertambah, tp org yg unfollow tu la ilmu berkurangan...kot2 nanti cik siti share benda2 yang berfaedah, dia plak yg tak dpat...heheh....thanks again....

    ReplyDelete
  3. haha.. kdg2 org cmtu mmg sgaje unfollow bile tgok follower genap ratus2an ni.. sbr je la, die jgak yg rugi..

    ReplyDelete
  4. macam mana sy boleh jadi follower ke 500?.. huhu,,

    ReplyDelete
  5. aku turut menunggu siapa gerangannya follower ku ke 500..xkisahlah samada dia nak tunggu dekat2 nak 500 baru nak follow aku,yg penting siapa yg memegang angka "500" tu ada habuannya,kalo timbul follower ke 500 yang kedua,itu rezeki dia la..

    p/s aku pnh mjadi follower ke 500 satu blog , dan blog tu skang menjadi antara fav blog aku..

    ReplyDelete
  6. wah..dah rmai....seronoknyaaaa...zpe..mybe ada yg unfollower awak atau ada yg dah deactive akaun blog dia kot

    ReplyDelete
  7. ha'ah..ni semua kes unfollow la ni. xpelah kan, org x sudi nk wt cemane..hehehe..apepun, tahniah dh beratus2. akak dulu nk dpt 100 pun merangkak2.. :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...