untuk pertanyaan mengenai MD UKM di AUCMS | Cik Siti

Tuesday 17 July 2012

untuk pertanyaan mengenai MD UKM di AUCMS

assalamualaikum...

amboi...cik siti ni da jadi macam kaunter pertanyaan da....heheh....
ada yang dok tertanya tanya aku pasal MD UKM....
ada yang nak add aku kat FB and ada nak numb fon.....

bagi yang nak add aku kat FB, sila add aku...just tekan butang yang macam ni kat sebelah kanan page aku...
terserah la nak add FB ataupun twitter...tapi kalau korang nak aku reply cepat, add aku kat FB la...sbb twitter jarang aku buka....

yang nak number telefon tuu...hurmmm...yang tuu tak dapat aku nak nolong....sebab aku ni jarang topup hee....so nak reply pun susah...

kalau nak cakap dengan aku, add aku kat SKYPE pun boleh...senang sikit aku nak explain....

anta comment kat sini....and bagi korang punya username.....nanti aku add...jangan risau k.....comment2 korang aku akan approve dulu sebelum publish.....so kalau korang bagi korang punya username skype kat comment aku tuu, aku takkan publish la....safe kan.....

2 comments:

  1. akak,ni my username skype. amirah abdul. do add me please,ada banyak nak tanya pasal aucms :) btw kita ada add akak dekat fb and twitter jugak

    ReplyDelete
  2. @Amirah Rahim
    nasib baik bgtau...hehe...klau tak...mmg takkan approve la...hehe..=) btw akak da approve

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...