ni la akibatnya makan Vitamin C | Cik Siti

Tuesday 24 July 2012

ni la akibatnya makan Vitamin C

assalamualaikum....

tadi lepas sahur aku makan la supplement.....antara supplement yang aku makan ialah multivitamin (dalam satu tablet tuu ada semua vitamin ada dari A sampai la Z.)..then makan calcium plak....and akhir sekali aku amik Vitamin C......Vitamin C ni tak boleh telan....kena isap2....


nak tau apa jadi kat aku selepas 10 minit aku isap2 Vitamin C tuu?????

berlari lintang pukang la aku ni ke toilet....memang sangat men"digest" kan la Vitamin C ni...abes semua apa yang aku baru makan sahur tadi keluar....huhu....

nasib baik tak terasa lapar.....tapi apa yang aku rasa, perut aku ni rasa clear la sikit daripada tadi sergah semacam ja....nak duduk pun tak senang....hehehe....


9 comments:

  1. vitamin apa yg cepat sgt digest tu?

    ReplyDelete
  2. dulu sy amal gak tp dah tk beli. minum jus delima plak .

    singgah n follow sini

    ReplyDelete
  3. dah amik multi
    kenapa nak amik kalsium and vit c lagi?

    ReplyDelete
  4. cepat keluar? kalo makan ayam, sempat ke ayam tu di digest? atau keluar ayam jugak? hik hik

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...