bersyukur lah..... | Cik Siti

Tuesday, 3 April 2012

bersyukur lah.....


and a very good morning sisters and brothers......
now, i wanna talk about BERSYUKUR.....ever hear bout that words???

bersyukurlah dengan rezeki yang Allah SWT berikan......
ramai yang selalu nya nak makan itu ini (termasuk lah aku)...tapi kita lupa.....ada yang lebih teruk......nak dapar sebutir nasi pun susah......ini kan pula nak makan pizza bagai......


aku ni selalu ja cakap, kaki aku ni pendek la....besar la....apa2 ja la.....tapi aku terlupa something....ada orang yang memerlukan kaki and tak kesah pun kalau kaki tuu pendek or gemok besar bagai.....asalkan ada kaki untuk memudahkan diaorang bergerak.....so, bersyukurlah dengan kaki tangan yang korang ada....sebab ada orang yang memerlukan tapi tak dapat nikmat dan kurniaan macam kita......tak kesah la kaki tak macam model sekali pun...asalkan kita dapat berjalan pun da bagus.....


sesungguhnya aku hanyalah manusia biasa....dan tidak pernah lari melakukan kesilapan....
insyaAllah dengan nikmat yang Allah berikan kepada aku, akan aku menggunakannya sebaik mungkin di jalan yang di redhai dan bukan jalan yang dibenciNya.....

sama-sama lah kita bersyukur dengan nikmat dan kurniaan yang telah diberikan....=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...