untuk my FOLLOWER..please TAKE NOTE | Cik Siti

Tuesday 26 June 2012

untuk my FOLLOWER..please TAKE NOTE


selamat malam wahai follower2 saya yang sudah mencecah 323 orang.....
saya harap la...walaupun 20 ja orang daripada 323 orang tuu baca entry yang ini dan comment......

aku nak tanya sikit....
apa yang korang tak suka dengan blog aku??
1 sebab pun tak pa....
sebab aku nak memperbaharui aku punya blog ni.....

please sangat2 bagitau.....

nak kutuk ka nak apa ka..silakan......
aku tak perlukan pujian yang tak ikhlas.......
yang aku perlukan adalah kebenaran walaupun menyakitkan hati.....

so that, next time, aku boleh improve.......

2 comments:

  1. salam..ni just pandangan je tau tau..saya cadangkan awk letak blog arcive kat side bar .buat scroll bar:) itu saje..maseh,,hehe

    ReplyDelete
  2. Bagi Nani, semua dah ok,kemas dan ringan...cuma label kat bawah tu kalau boleh kemaskan lagi..letak kat sidebar ke...then kalau tak nak pnjg berjela2 mcm tu buatkan scroll bar. Yg total page views tu plak kalau boleh letak kat atas or sidebar tak pun tak depun tak pe kot. yang lain2...dah ok la...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...