heartless~ | Cik Siti

Sunday 17 June 2012

heartless~


sorry aku da 4 hari tak tulis blog....huhu...mesti rindu kat aku kan kan kan...ahaks.....tak payah kot bagi tau reasons dia.....dan dalam masa 4 hari tuu jugak la aku serupa macam burung hantu.....insomnia.....seriously, sekarang aku tido 3-4 jam ja......makan pun tak lalu....setengah pinggan nasi pun aku susah nak abeskan, inikan pula satu pinggan nasi.....

hari ni ja aku just makan suku ikan dan suku nasi.....itu sahaja....tak tau napa dengan aku sekarang....maybe susah hati kot....
ok la, aku pun macam tak da idea nak tulis apa...maybe esok benda akan jadi sedia kala lepas aku dapatkan a good nite sleep tonight...HOPEFULLY....apa2 pun, nanti aku nak post pasal MUHAMMAD HILMAN YONG BIN ABDULLAH...tiba2 jatuh cinta kat dia...hehehe....
ok la..chow dulu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...