pizza hut | Cik Siti

Friday 29 June 2012

pizza hut


tadi aku jalan2 la kat innit.....
pastu aku tengok la "popular tag cloud" dia.....orang cakap kat situ la kita nak tau keyword mana yang FAMOUS....

ha tuu, yang aku garis merah2...tuu la yang famous sekarang......nampak tak???
PIZZA HUT paling banyak keyword orang search....huh....ada diskaun kah??
dapat FREE makan kot?? hurm...ntah la....

yang pastinya aku da lama tak makan pizza....sebab pizza kat SP (to be more specific, GIANT SP) ni service dia agak tidak memuaskan....mak aku selalu ja moody kalau pegi sana...huhuhuhu......


aku nak share ngan korang satu benda.....maybe ada yang da pernah dengar benda ni...tapi tak pa la....just nak kongsi....

ada orang pernah call Pizza Hut , untuk tanya number Dominos Pizza.....

memandangkan entry ni adalah entry auto-post....aku tulis entry ni pada pukul 3.30pagi.....so aku nak tido da la....selamat membaca ya....=)

p/s : tulis la entry pasal Pizza Hut banyak2....mana tau kot blog korang akan bertambah UV....hehehe...gud nite.....

2 comments:

  1. x suke lah makan pizza hut... huhu

    ReplyDelete
  2. saya pun agak kecewa dgn servis di Pizza Hut. mmg sgt kecewa. mase tu pulak celeb anniversary yg hampeh! amik order lambat, hantar order lambat. dah la lambat, xde budi bahasa pulak tu. sampaikan yg kita order x sampai2 lg. huhuhu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...