Contest header Paling Meletup By BH | Cik Siti

Tuesday 26 June 2012

Contest header Paling Meletup By BH


kalau dari dulu aku selalu mengelak daripada join contest yang berkenaan dengan header mahupun page blog....
nak tau kenapa??? sebab aku rasa header aku sangat2 la simple......apa yang aku maksudkan simple tuu, SIMPLE GILA2 ok....

tapi hari ni adik aku punya kawan tag aku...and memandangkan aku ni free sekarang...aku pun meringankan tangan aku ni untuk join...kadang2 malu jugak...pikir banyak kali jugak nak join ni...sebab nak bandingkan dengan header korang2 sekalian...memang jauh panggang dari api la.....(tak tau la betul ka tak peribahasa tuu)...ataupun macam langit dan bumi la.....


sapa nak join, sila klik SINI ok???


aku tag budak2 ni....



dah selesaiiii

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...