amekkawww!! jatuh menjunam kot!! | Cik Siti

Saturday 30 June 2012

amekkawww!! jatuh menjunam kot!!


entry ni bukanlah aku nak cerita kereta masuk longkang jatuh terjunam....

mahupun cerita kapal terbang terbabas lalu terjunam masuk hutan.....

ataupun cerita manusia terjun dari tingkat 100 KLCC jatuh menjunam ke tanah...(KLCC pun ada sampai 10 tingkat)


apa yang aku nak cakap adalah.......

--
--
--
--

ni ha...korang nampak tak 'stats' aku????

mula2 naik macam tak mau turun....
tapi hanay sehari (iaitu kelmarin) aku abaikan sikit blog.....da jatuh menjunam macam nak commit suicide plak...haish....tuu pun aku buat auto-post..kalau aku tak buat, alamatnya mati terus kot blog aku ni.....hahahahha

2 comments:

  1. zieya tak reti la nk baca graf2 mcm nih

    ReplyDelete
  2. same lah sy.. bcoz of wifi probs, sempat update sehari satu post.. xdpt nk terjah mane2 blog dlm seminggu ni terus jatuh ke bumi.. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...