FAKTA : tentang aku | Cik Siti

Wednesday 27 June 2012

FAKTA : tentang aku


hye people....watcha doin (dengan nada mcm dalam cita phineas n ferb)

ni fakta tentang aku...nak tau????

1-buka laptop...
2-click google chrome...
3-tekan FB....
4-belum sempat FB nak loading aku da buka new tabs sampai 5 tabs...
5-buka blog...(kot2 ada comment untuk aku)
6-buka says...(kot2 duit masuk beribu ribu)
7-buka churpchurp...(kot2 duit masuk beratus ribu)
8-buka nuffnang...(kot2 ada BE baru)
9-twitter...(kot2 ada follower baru)

hehehe...
itulah aku.......so, kalau streamyx problem....dengan aku2 sekali jadi problem....macam da tak leh hidup da kalau line tenet takdak....pakat dok ujung2 umah...untuk curi line jiran sebelah umah aku....
(sangat2 la nakal aku ni)....hahhahaa

ok, korang nampak tak bawah kotak follower aku tuu ada gambar2....tuu adalah campaign dari churpchurp.....agak2 senang hati....click la situ....=)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...