traffik blog | Cik Siti

Monday 13 August 2012

traffik blog

assalamualaikum....

semalaman aku search pasal tips, pasal nuffnang...macam2 pasal la aku search...(pasal medik tak ada plak aku search)...kiranya semua pasal blog ni la aku search....untuk menambahkan pengetahuan khusus pasal blog....pengetahuan am da tau....so, cari la info pasal pengetahuan khusus ni.....

ada yang aku baca....otai cakap, kalau nak dapat BE or whatever earning from nuffnang, you need to have AT LEAST 300UV!!!

aku macam, LIKE SERIOUSLY????? OMG.....nak dapat 100++ UV tuu pun aku da keluarkan banyak peluh untuk mencari idea bagai....inikan pula nak dapatkan 300UV AT LEAST....abes keringat la cam ni....


tapi aku tengok, otai2 macam senang gila nak dapat 1000UV....ya la kan...maybe kita tak tau...masa zaman permulaan diaorang cam mana...sekarang apa yang kita nampak adalah zaman kegemilangan...maybe diaorang da 3 tahun berblog...who knows kan....

so, kita yang baru setahun jagung buat blog ni tak payah la nak demand tinggi sangat...nak BE banyak2 la...tak dapat BE, complaint la....ye dak??? (kena kat batang hidung sendiri la kan)

azam aku mulai dari sekarang....akan meningkatkan traffic blog aku ke at least 300 UV sehari....then maintain kan...macam sekarang aku maintainkan 100++UV sehari...walaupun ada hari aku tak update entry baru....aku akan pastikan aku blogwalking......

apa2 pun...chaiyok la kepada diriku sendiri....ahaks.....
untuk korang yang nak ada azam macam ni...chaiyok2 jugak ye....hehehe


majulah sukan untuk negara...

err...langsung tak dak kena mengena....

9 comments:

  1. wahh.banyak tu 300UV ++,now baru tau kenapa x dapat BE..thanks for the info... =)

    ReplyDelete
  2. haha. sama2 laa kita berusaha :) fighting! haha. tetibe jer :DD

    susahnya nak dapat 300 uv tuu :')

    ReplyDelete
  3. ye kan..marilah kita tolong menolong antara satu sama lain ye...heheheh

    ReplyDelete
  4. Samala kite.. Macam sengsara sungguh nak dapatkan uv yang tinggi.. Tapi ape pon, usaha tanpa henti & never give up! Yeah! ^o^

    ReplyDelete
  5. tq share...uv tu ape eh?? xpaham sgt tolong terangkan... dak baru berblog..huhu

    ReplyDelete
  6. haha..betul tu.byk btol...cam zara plk bape kerat la followers nye..haha..fed up pon ada ble pkir2 lek...

    ReplyDelete
  7. tak tentu jugak kot 300 uv tu...hehe..sebab sy dpt BE padahal UV around 200 je..tpi skang mls bebenar UV 100 pun tak dpt...hakhak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...