buka puasa dekat sekolah | Cik Siti

Friday 3 August 2012

buka puasa dekat sekolah

assalamualaikum....

tajuk entry "buka puasa kat skolah"....
korang jangan ingat aku budak sekolah lagi ye....da abes sekolah da pun...tadi ada majlis buka puasa dekat sekolah bersama pelajar2 dan jugak ahli kelab alumni semekar....

and aku adalah salah seorang ahli kelab alumni semekar....ceewaahhh....hahaha

aku dengan encik boyfie...encik boyfie pun pernah sekolah kat situ jugak...sama la dengan aku pun...hehe



ni jejaka2 terhangat dipasaran semasa batch aku....hahah...tadi pun ada la aku dengar junior2 dok bisik2 pasal jejaka2 ni...hahaha...masih laku macam pisang goreng panas.....(sila abaikan mata jejaka yang disebelah kiri tuu....ntah kenapa mata dia cenggitu...tapi in real life tak cam ni)



5 comments:

  1. boyfie ke boyfriens haha
    friend yer :) kwan je huhu
    nice!!!
    wanie blum lagie dpt join bukak pose mcm nie ^__^

    ReplyDelete
  2. semekar? 2011 adik sy jd Ketua Pengawas Semekar then die berpindah ke SBPI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh...ye ke? semekar = SMK bakar barang...betul adk awk pngawas kat situ?

      Delete
  3. seronoknya dpt berbuka kt sklh...hihih

    ReplyDelete
  4. Assalam, tu ada orang panggil sebab tu ark mata dia tengok tempat lain... ada org nak ngurat tu... hehheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...