kak siti | Cik Siti

Thursday 16 August 2012

kak siti

assalamualaikum....

tadi aku godek-godek la nuffnang....(macam ngan anak ayam ja...tergodek godek)
tengok la sat keywords yang korang cari....
pastu terjumpa ni....

klik untuk tumbesaran...

"kak siti AUCMS"

ahaks....ada orang search kak siti...adeyh....da jadi akak rupanya aku ni....

apa boleh buat....maybe aku ni satu-satunya source (sumber) pasal AUCMS ni.....sudah2...satgi kata aku riak plak...astagfirullah al azim.....

boleh jadi promoter AUCMS yang bergaji da lepas ni...heheh...

sesungguhnya aku tak dapat duit pun dok promote AUCMS ni...so jangan salah paham ye....
aku share ngan korang pasal AUCMS ni sebab ramai yang tak tau pasal kolej aku ni....

tambah-tambah pasal MD UKM yang ada kat AUCMS....

so, sesapa saja yang nak tau pasal kos ni....pasal kolej ni....jangan segan...jangan silu...malu pun jangan....tanya ja la kat aku....comment kat mana2 entry pun tak kesah....tapi jangan lupa letak link blog/ FB / Twitter / email sekali pun...insyaAllah aku akan reply....

p/s : korang yang nak add aku kat FB, sila anta message dulu kat aku....and bagitau sapa korang...sebab aku takkan approve orang yang aku tak kenal...kalau twitter tuu, aku approve ja....
=)



3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...