budak2 sekarang sudah advanced | Cik Siti

Thursday 9 August 2012

budak2 sekarang sudah advanced

assalamualaikum....

jom layan gambaq ni sat....


kelmarin aku gi la skolah lama aku...sebab ada hal sikit kat situ....then park la kereta kat luar perkarangan sekolah.....takkan nak parking kat dalam kot...tuu kira da melampau kan....heheh...

then aku ternampak sebaris kereta yang parking kat luar tuu...
semua pakat tampal P kat cermin kereta....

memang sah da ni budak2 sekolah yang bawa kereta....zaman aku mana la ada yang bawak kereta pergi sekolah....sekarang zaman da canggih da....

kalau tengok pic...ada kereta spectra kot....perghhh...kaya na budak2 zaman sekarang....rasa2 cikgu pun ada yang still naik motor pegi sekolah....

huhu...

untung la diaorang......

9 comments:

  1. hebat bergaya bdk2 skang... fmly bg kan...

    ReplyDelete
  2. Perghhh...dasat, gi skolah bawa keta.

    ReplyDelete
  3. buda skang expert..kita g skola tak jln kaki naik basikal..hehe

    ReplyDelete
  4. itu la pasai..depa dah tak sara kesusahan kehidupan

    ReplyDelete
  5. dasat.... aku gak diploma, degree, lom ada rezeki lagi bawak kete jejauh nih.

    ReplyDelete
  6. anjakan paradigma =)
    semoga diorg advanced duniawi ukhrawi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...