Alchips Cookies | Cik Siti

Monday 21 July 2014

Alchips Cookies

Assalamualaikum

Malam ni bermulalah sesi membuat kuih raya. We started baking Alchips Cookies for the first day. Then tomorrow will make cornflakes biscuits.


As for now, aku nak jamu korang tengok Alchips Cookies ni ja la.
Ouh, for this cookies, aku tak boleh share resepinya. Disebabkan cookies adik aku dok buat jual dan resepinya di ambil oleh makcik kawan adik aku. Memang secret recipe sungguh.

Bila rasa tu, memang padan la dengan secret recipe nya tuh. Rasa dia memang mantop. Macam Famous Amos pun ada jugak. Hee

Kalau korang nak rasa, jemput la datang rumah raya nanti. Itu pun kalau cookies ni sempat bertemu hari raya la. Aku takut nanti belum hari raya, dah habis masuk perut kami adik beradik ^^

2 comments:

  1. Resepi femes emes ni banyak kat google kan tapi rasa tak exactly laa... hehe, bestnya main bakar2 biskut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2...tapi rasanya boleh la bagi orang yang teringin nak makan famous amos tapi tak mampu nak beli...hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...