Iftar With Them | Cik Siti

Sunday 13 July 2014

Iftar With Them

Assalamualaikum

Iftar hari ni (Saturday) with family. Inilah family aku dengan family makcik aku. 2 keluarga yang berada di utara semenanjung. Yang lain dah bermastautin kat Kuala Lumpur.

Hari ni berkumpul kat rumah makcik aku kat Penang. Dah macam pot luck pulak. Mak aku buat air mata kucing, agar-agar sekaya, dengan mash potato topped with daging hancur. Makcik aku pulak masak nasi goreng dan diaorang beli bihun Singapore, beriani putu mayong dengan air kathira (tapi warna pink)


sekali sekala berbuka bersama dengan sepupu sepapat ni best jugak. Lagipun boleh mengeratkan lagi silatulrahim. hee

esok berbuka di rumah kembali. Menu berbuka esok tak plan pun lagi. huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...