Tag Session: 25 Random Facts About Me~ | Cik Siti

Sunday 6 February 2011

Tag Session: 25 Random Facts About Me~

assalamualaikum and a very good morning my readers...
haiya, cik siti da buang tebiat cakap english pagi2 yang hening lagi tenang ni...
tau la semalam tido kul 4 pagi....pastu da kena bangun kul 8.30 pagi...mau tak mereng otak cik siti...
actually r-5 aka ikan masin tagged me in his post...his ok..not her...because his name is Muhammad 'Afif....
sekarang ni aku still blur2...sebab si r-5 ni comment kat entry2 aku agak banyak....and thanks to him....panjang lebar comment dia...and i appreciate it a lot...
okok...
sekarang, kita berbalik pada topik kita...
25 random facts bout me...

- BMI aku average...(patut ka aku bagitau??haha)
- like to eat porridge so much...(homemade porridge okeyh!)
- lazy to read books...especially medical books....but now i've learn how to read more efficiently...(eyh, mana blh bagitau)
- like to drink cold water...
- i have chinese blood in my body...
- i've learn Physics in matriculation and taken medic in my degree...(aiyark..macam tak masuk ja cik siti oii....)...now i'm in first year....
- addicted to blog since December last year(2010)
- aku bukan seorang yang kreatif mahupun jiwang yang reti buat ayat2 yang boleh mencairkan seseorang...
- always cry when i'm not in a mood...
- easily get used to the surrounding
- always sleeping when everyone is studying...and studying when people are sleeping ( burung hantu la aku ni...)
- aku ni suka mandi...sehari paling minimum aku mandi 3 kali....and aku pernah mandi 6 kali sehari....sebab aku sensitip sikit....tak boleh kalau panas, mula la badan aku nak gatal...bukan gatal merela(orang kedah panggil)...ataupun gedik...penyakit gatal k..(eyh..ada ka??)...ada la....penyakit ni la yang aku maksudkan....klik sini..
- aku ni setia pada yang satu...
- tak suka kongsi2....barang aku adalah barang aku....bukan barang kau ataupun barang dia...
- aku ni kuat jeles....hahha...and sensitif...
- aku jenis tak kesah baju brand apa yang aku pakai...asalkan aku selesa...
- aku ni suka pakai yang simple...t-shirt ngan seluar slack...seluar jeans tuu kadang2 pakai la...
- aku tak suka pakai make-up....sebab?? sebab aku rimas...aku rasa muka aku berat sangat bila pakai make-up...aku just pakai pelembap, pencuci muka dengan bedak ja...
- aku tak takut jumpa doktor...
- aku teringin nak pergi New Zealand...
- aku pernah bercita cita nak jadi kapten kapal, angkasawan and scientist...
- aku seorang yang gila2...bukan gila sakit mental tuu k...
- aku teringin nak menunggang motosikal berkuasa besar tuu...style gila..
- aku suka makan buah oren..
- aku sangat2 cerewet kalau nak pilih kasut and makanan...


sekarang aku nak tag....


scarlett
+ Mr.O Life +
ninenov91
reality2fantasy
misz ella

1 comment:

  1. Assalamualaikum

    terima kasih tag kan :D
    sy buat !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...