"i follow u...u follow me.." | Cik Siti

Wednesday 2 February 2011

"i follow u...u follow me.."

assalamualaikum dan selamat pagi....
wargh!! cik siti tak abis study lagi....haiya...2nd module memang killer module betul la...
nak kena belajar tentang virus, bacteria, parasite and fungi...huhu...

okok..berbalik kepada tajuk entry aku kat atas tuu...
korang mesti pernah nampak kan ayat tuu...
tak pernah nampak???
tipu la...kat blog korang mesti ada....aku yang suka blogwalking ni tau la....
banyak sangat aku jumpa....
dalam blog aku sendiri pun ada weyh...
apa yang aku nak bagi tau ni, kepada orang2 yang suka tulis macam tuu, aku rasa tak payah la...sebab blogger tuu akan tau,korang follow dia ke tak...and then ramai blogger yang masih pakai slogan u follow me, i follow u back....so, u guys tak payah la tulis macam tuu...bagi aku la kan, aku tak suka sangat....biar la blogger tuu sendiri follow korang...nanti dia rasa macam terpaksa plak follow blog korang...hurm..tak best kan kalau macam tu....
so, let the blogger decide whether nak follow korang punya blog ke tak nak....
kalau dia follow, rezeki korang la..kalau tak follow, maybe bukan jodoh korang dgn dia...hehe

p/s : orang lain2....hati pun lain2....
aku tulis apa yang aku rasa k....maybe certain blogger tak kesah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...