blog untuk melempiaskan ******** | Cik Siti

Wednesday 2 February 2011

blog untuk melempiaskan ********

ha, amik kau, aku bagi 8 bintang kat atas tuu....
* = bintang k....
blog pada pendapat aku la kan..diari kita yang boleh dibaca oleh semua orang....
nak tengok tak diari aku???

eyh salah...ni surat aku yang aku nak bagi kat dia sebelum aku gi sambung study kat UM dulu....engatkan yang tuu la surat terakhir aku....hehe....

ni la diari aku....yang dalam kotak tuu surat2 aku....
boleh dikatakan semua diari aku, unik2 belaka...sebab apa??
sebab dia punya kertas la...diari aku yang kaler koko tu, kertas dia macam kertas cina yang dulu2....siap ada texture lagi....bukan macam kertas biasa ok....yang licin tuu...

ok, sekarang aku punya diari kertas dia kaler hitam, so kena pakai pen silver or pen kaler putih untuk tulis....everything personal,sad,happy memory, semua aku tulis dalam tuu....

kat dalam blog ni, aku tulis benda yang aku nak share ngan korang...
tapi ada sesetengah blogger buatnya tempat melempiaskan PERASAAN...haha....8 bintang tuu adalah perkataan PERASAAN k...jangan dok pikir bukan2 plak....
kalau ayat2 dalam blog tuu, gila punya emo....aku yang baca ni pun akan turut jadi emo...haish...

p/s : penulisan korang mempengaruhi perasaan orang yang membaca k....
aku suka baca blog yang boleh membuatkan aku gelak sorang2...

sebab baca blog ni, macam kita bercakap dengan orang...kalau kau marah dalam blog, maknanya,kau marah orang yang membaca blog kau tuu...
okok...
chow......

6 comments:

  1. 4 hari ja kat UM...sebab dapat tawaran buat degree in medicine kat ACMS....
    kat UM dulu amik degree in biomedical engineering...

    ReplyDelete
  2. oooo.. sempt join haluansiswa x??

    ReplyDelete
  3. sempat je...tapi cuma 4 hari ja la...hehe...napa?? UM gak ke?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...