aku sangat2 tak paham.... | Cik Siti

Tuesday 15 February 2011

aku sangat2 tak paham....

assalamualaikum dan selamat malam...
korang pernah pergi mandi tak??
maksud aku mandi dekat tempat awam...
maksud aku lagi, contoh dekat bukit merah, sunway or kat mana2 ja la....
mesti pernah kan???
korang ada usha awek2 or laki2 yang ada kat situ tak???
eleh, tipu la kalau tak pernah....
apa yang buat aku nak tulis entry ni sebab semalam aku gi mandi kat kolam air panas legong...
nak tau something tak???aku ada la usha minah ni....nak mandi pun still ada make up kat muka....
haiya....ni mesti kes tak nak bagi BF dia cari len la....ataupun nak mengorat mamat2 yang ada kat situu....
yang mamat2 kat situ plak, berkepul kepul dengan asap2 rokok...hahah...
asap rokok + wap air panas...memang bagus la diaorang....ish2....
aku rasa macam nak lempang ja orang yang dok isap rokok depan aku tuu...tak nampak langsung orang dok ada kat blakang...
(padan muka kau la cik siti oii....da tau mamat tuu dok isap rokok, yang pergi duduk blakang dia tuu pe kes??)
hahah..kena kat aku balik....
apa2 pun aku solute gila la kat minah yang pakai make up tuu, lepas mandi pun still ada make up kat muka...

1 comment:

  1. haha..` mandi pn make up ..~ adehh.. mmg salute hba la.. huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...