ouch! 2 kali ja pernah di sebutkan...Y_Y | Cik Siti

Saturday 5 February 2011

ouch! 2 kali ja pernah di sebutkan...Y_Y

assalamualaikum dan selamat pagi buta kepada burung2 hantu ataupun kelawar2 yang sedang berjaga pada waktu pagi2 buta macam aku ni...
maksud aku orang2 yang stay up macam aku ni ha...
korang buat apa ar tengah2 pagi buta ni???
kau tanya orang, kau tuu buat apa plak cik siti oii???
aku tengah study la.....sekarang ni, aku nak rileks jap...jam da pala otak ni....
 ni buku2 puan emak yang telah cik siti warisi...
hahah...old edition okeyh!....
aku ada lagi satu space untuk letak buku2 aku tuu...and sekarang da makin banyak...sampai aku tak tau nak letak mana....
ni kat bilik aku...haiya...berselerak nak mampus....
ni la cara aku....
kalau study, aku akan bentangkan semua buku2 untuk bab yang aku nak study tuu atas carpet...
aku sendiri ja yang tau kat mana aku nak cari barang2 aku yang berselerak tuu...

apa motif aku letak entry aku tuu??
hurm..walaupun blog aku hanya di sebutkan hanya 2 kali dalam blog en.ben...
sebab aku join segmen dia...aku da bersyukur kot...sebab ada la gak dia sebut nama blog aku...haha....tadi baru ja aku terpersan, blog aku ada dalam bloglist dia....hhehe..
aku ni memang suka jadi silent reader kat blog dia...
sebab??
sebab aku rasa ramai sangat orang komen blog dia...aku just mengintai ja dari depan..tapi dia tak nampak...haha..(ha, memang padan la ngan muka ang cik siti...memang patut pun en.ben sebut 2 kali ja blog ang...sebab ang ni tak reti nak menonjolkan diri)


huh!
so????
ADA AKU KESAH??
kalau ada rezeki, nanti ada la tuu...
tak payah la buat blog ni serupa macam hidup ang 100%...
blog ni just 30% ja...
hanya untuk menghiburkan diri dan mencari kenalan...
tak kemana pun benda ni....
concentrate on ur study,dun concentrate on the popularity of ur blog...
hehe...
gud nite...
nak tido da....zzz

3 comments:

  1. btl3.. blog ni smpingan jaa okayh.
    study tu lagi penting oo

    ReplyDelete
  2. hehe betul tu okeh !!! hehe...

    ReplyDelete
  3. wah btol tu! tapi saya ni da gila blog suda kerja pon tergendala.. aduss cik siti amik course medic eh? sbb tu semua buku2 budak medic. stdy mana?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...