Cucur Yang Paling Mudah Dan Sedap | Cik Siti

Tuesday 4 November 2014

Cucur Yang Paling Mudah Dan Sedap

Assalamualaikum

Resepi ni daripada arwah tok aku kat Langkawi. Dah la senang, sedap pulak tu.

Nak tengok resepi? Kat sini, "Resepi Cucur"

Sekali sekala makan, tak pa la. Kalau dah hari, confirm kolestrol tinggi. Huhu


Nah, aku belanja gambar-gambar selfie aku. Memang dah lama pun aku tak selfie sejak muka dipenuhi jerawat. 




Motif letak gambar buku Prinsip Perakaunan ni kenapa? Yo ler, aku kan nak jadi business women, sebelum nak jadi business women yang berkaliber, mestilah kena start dari bawah dulu kan.

Lagipun, aku bukannya ada basic tentang akaun pun. Main jual beli barang ikut logik akal ja. Next year dah nak sambung belajar business. So memandangkan tak buat apa-apa sekarang, better baca buku yang aku tersilap beli ni.

Ha, macam mana boleh tersilap beli? Adik bongsu aku ni cakap dia ada subjek akaun KOT. So, aku sebagai kakak dan merangkap cikgu tusyen dia pun terkedek-kedek la pergi beli buku-buku latihan bagai. Tengok-tengok dia tak amik pun subjek tu. Nerghhhh. Nasib baik aku boleh guna. Tapi ada buku Add Math pun terbeli jugak. Itu aku tak tau nak buat apa. Ingat nak let go je kat adik member-member yang nak amik akaun masa form 4 next year. Huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...