Cik Siti's Graduation Day | Cik Siti

Wednesday 12 November 2014

Cik Siti's Graduation Day

Assalamualaikum

Perasan tak wall FB korang penuh dengan gambar-gambar convo? Ke wall aku je yang penuh? Al-maklumlah member-member semua dah pakat graduate. 23tahun memang umur orang graduate kot. Kecuali orang-orang yang amik kos 5 tahun. Memang lambat la sikit graduate.

Actually aku pun ada jugak gambar masa graduation day aku tu.


Aku pun ada ok! Hahaha. Memang tak nak kalah. Masa tadika lagi aku dah pakai jubah and topi convo ok. Korang umur 23 tahun baru nak pakai.


Kadang-kadang tu rasa macam nak deactivate je FB tu. Tengok gambar Convo. Tengok gambar kahwin. Memang terasa diri ni tua sangat dah. Tapi hari-hari seperti tu, lambat lagi aku nak nikmati.



Stay Positive ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...