Email daripada Sifu Blogger Malaysia | Cik Siti

Monday 17 November 2014

Email daripada Sifu Blogger Malaysia

Assalamualaikum

Wah wah wah. Cik Siti dapat email daripada Sifu Blogger Malaysia la. Nak tau sapa? Jom kita tegok dulu screenshot ni.


Tau dah kot sapa kan. Tak lain dan tak bukan Bro HH la.

Korang nak jugak dapat email daripada Sifu Blogger Malaysia?
Takkan tak mau kot? Sifu nak ajar tips tentang blogging ni. Huish, rugi kot. FREE saja. Mungkin blogger newbie macam aku je kot yang berminat. Tapi tak kesah la. Aku nak kongsi jugak. Kot-kot la berminat. Hee

TAK MAU KA????

Kalau nak, sila pergi ke blog bro HH. Dan akan keluar satu pop-up yang meminta korang isi nama dan email korang. Isi lerrr.



Aku ni dari awal sampai ke habis bro HH je, sapa bro HH?
Ni dia bro HH, Hasrul Hassan

Aku ni dah la bergantung 50% dengan blog je. Kiranya income aku 50% from blog. Lagi 50% ada la buat meniaga sikit dan jugak harapkan 8share. Hoho

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...