Koleksi Perfume Bertambah | Cik Siti

Thursday 11 September 2014

Koleksi Perfume Bertambah

Assalamualaikum

Ingat tak entry "Aku Tak Pernah Beli Perfume"?

Well, semalam koleksi perfume bertambah apabila Encik ayah balik dari kerja.


Victoria's Secret Perfume, Eau De Parfum, minyak wangi, beauty

Victoria's Secret kot. Ni adik-adik aku punya kerja la nih. Aku dah cakap aku tak nak perfume. Tapi adik-adik aku dah pesan kat Encik Ayah suruj beli kat diaorang. Maybe ayah aku serba salah kot sebab aku tak mintak apa-apa kat dia. So dia belikan kat semua anak perempuan dia. Semua Victoria's Secret, cuma lain-lain baunya.

Aku bukannya tak nak. Tapi aku tak tau nak suruh beli apa. Perfume pun dah banyak dah kot. Termasuk ni, dah ada 8 botol minyak wangi dah kat aku dalam satu-satu masa.

Aku dok budget kalau ayah aku tak beli apa-apa kat aku, nanti birthday aku boleh la ajak dia pergi shopping. Baru la satisfied sikit bila barang tu kita boleh pilih.

Any how, aku amik je la perfume ni. Dah orang belikan. Takkan nak tolak pulak. Hee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...