Cabaran 30 Hari : 5 Fakta Tentang Diri Cik Siti | Cik Siti

Wednesday 3 September 2014

Cabaran 30 Hari : 5 Fakta Tentang Diri Cik Siti

Assalamualaikum

Memandangkan aku dah agak ketinggalan dalam #cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari maka dengan ini akan bertimbun-timbun la entry aku pada malam ini. Perghh, ayat semua nak bombastik.

Cabaran untuk hari yang pertama adalah :-
Gambar latest dan juga 5 fakta tentang diri aku



Memandangkan aku ni tak banyak sangat snap gambar. Maka korang akan tengok la gambar aku ni dalam entry aku sebelum2 ni. So, this is my latest picture.

So now let start to 5 Facts About Cik Siti

1- Aku lahir kat Penang, dan stay kat Kedah. Tapi banyak orang ingat aku orang KL. Tapi sekali keluar loghat Kedah pekat punya, ha, amikkaw. Hahaha

2- Aku suka shopping, tapi bila kena guna duit sendiri, niat untuk bershopping dibatalkan serta merta. Sebab rasa barang tu tak perlu sangat pun. So simpan ja duit tu untuk makan. (ha, baru kau tau bagaimana susahnya nak cari duit)

3- Aku suka makan. So aku lebih banyak spend duit aku kat makanan ja. After all, macam aku cakap tadi. Barang-barang yang aku nak beli tu pun tak penting sangat pun. Perut kenyang, senang la hati aku. Daripada beli barang, duit habis. Then kebulur buat apa

4- Aku tak suka warna pink. Tapi bilik aku warna pink. Ni kerja ayah aku la ni. Sebelum cat bilik, dia cakap warna maroon. Then bila dah abes cat, tuptup warna pink. Apa boleh buat. Dah 10 tahun dah hidup dalam bilik pink ni. Hee

5- They used to call me "Doctor To Be". But now, not anymore. Kenapa? Sebab aku dah berhenti belajar medic. And will continue in Bachelor of Business Administration with Honour. 

ok, dah mintak 5, aku bagi je la 5. Satgi cerita lebih2 satgi, payah pulak nak berhenti. hee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...