Cabaran 30 Hari : 3 Perkara Cik Siti Mengatakan Kepada EX Cik Siti | Cik Siti

Friday 5 September 2014

Cabaran 30 Hari : 3 Perkara Cik Siti Mengatakan Kepada EX Cik Siti

Assalamualaikum

Tajuk yang best ni. Meh nak cakap sikit kat awak yang pernah ada memori dengan saya.

eh, tetiba gambar heartbroken pulak. Heartbroken tu dulu. Sekarang dah berbunga kembali.


1- Thanks
Sebab bukan sebab awak, saya takkan jumpa someone that really care for me and also his family accept me the way I am. (if you read this, you know what i mean)

2- Please learn to be loyal
Yeah, I know it sound very easy. But for you I think, very hard kot. Sebab when you with me every year you cheating behind me with different girl each time. 5 years kot. Agak-agak la pun. Dah la curang tak reti nak sembunyi plak tu, senang pulak terkantoi dengan aku. Kalau nak curang pun lepas ni, pandai-pandai la sembunyi ye. Kesian kat girlfriend/tunang/wife awak nanti.

3- Hutang jangan lupa ye
Aku diam bukan bermakna aku lupa. Tapi takkan tiap-tiap bulan nak kena mention kot. Agak-agak la. Boleh pakai Satria Neo, takkan la hutang pun tak mampu bayar. Tak nak bayar, tak pa. But awak jawab la sendiri dekat akhirat nanti. Sebab awak sendiri yang cakap "saya pinjam dulu, nanti b bayar balik". Not my fault, because you said so

=)

#cabaran30hari #kelabbloggerbenashaari

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...