Cabaran 30 Hari : Dream House | Cik Siti

Thursday 25 September 2014

Cabaran 30 Hari : Dream House

Assalamualaikum

#day24 #kelabbloggerbenashaari #cabaran30hari

Aku tahu, aku lambat sehari untuk update entry ni. Sebab hari ni kan dah 25 September. Huhu. By the way, aku nak update gak la. Rasa macam best pulak nak kongsi "Dream House" aku. =)


Dream house aku bukan la macam dalam gambar atas ni. Sebab besar dan jugak binaan dia sangat complicated (macam kau pulak yang nak bina rumah tu)


 Dream house aku lebih kurang macam dalam gambar atas ni. Simple tapi cantik. Tapi rumah kat atas ni pun rasa macam terlalu besar jugak.

So, I choose this one (bottom). Simple, small and beautiful. Rumah besar-besar susah nak kemas. Lagipun aku tak ada niat nak ambil maid untuk bekerja dengan aku. Biar rumah tangga aku, aku uruskan sendiri. InsyaAllah boleh.

Simple je kan. Petak ja. Tak ada nak bersegi-segi bagai. Huhu


Korang punya Dream House macam mana pulak? Meh nak usha sikit. Kot-kot boleh cari idea nak buat renovation untuk dream house aku. Hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...