Elance : Job dari rumah | Cik Siti

Wednesday 20 August 2014

Elance : Job dari rumah

Assalamualaikum

Bila entry aku "Sedang mencari job dari rumah" dah di update, ada yang cakap diaorang pun sama jugak. Tengah mencari job. Nak bekerja di rumah. Eh, sama pulak kita. Hee

Kepada +siti zawiah  dan +TunSha Ayunie , cuba korang try sign up kat Elance ni. Sign uo dia free je kot. Tak perlu nak bayar-bayar yuran pendaftaran bagai. Dah macam nak masuk University pulak nak kena bayar yuran. Tapi kalau korang nak banyak kelebihan, ada ja membership dia yang bayar bulan-bulan. Tapi aku rasa just sign up as basic membership sudah. Itu pun aku rasa dah mencukupi.

Banyak job kot yang korang boleh try. Such as Data Entry (tapi yang ni aku rasa kena jadi member yang bayar bulan-bulan tu). Yang aku dah apply adalah translate English to Malay. Apply ja baru. Belum di approve kan lagi. Tengok la nanti esok lusa kot-kot di approve.

Nanti kalau aku ada apa-apa update pasal Job Di Rumah ni, aku akan inform kat korang ye. Sharing is caring what. But certain things cannot be shared la kan. ^^

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...