Malaysia Berkabung MH17 | Cik Siti

Friday 22 August 2014

Malaysia Berkabung MH17

Assalamualaikum

Masih ingat lagi kejadian MH17? Semua orang tau kan, hari ni Malaysia Berkabung untuk MH17. (who doesn't know, right?)


well, salam takziah kepada ahli keluarga mangsa.

Nih, aku nak cakap sikit. Sebab benda ni aku ternampak dalam Facebook. Ada yang masih dok post gambar-gambar mangsa sebelum kejadian. Itu aku tak kisah sangat. Apa yang aku kisah di sini, gambar-gambar tu tidak ditutup auratnya dengan sempurna. So, tak perlu lah anda dok sebarkan lagi gambar-gambar tu. Tidak perlulah kita menambah lagi dosa si mati.

Itu pendapat aku la. Please correct me if I'm wrong.

p/s : kita pun tak tau lagi macam mana kita mati nanti. Kita tutup aib orang, Allah akan tutup aib kita.

Ouh ya, nak order Business Card yang MURAH? Sila klik SINI ya =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...