medical certificate~ | Cik Siti

Tuesday 3 May 2011

medical certificate~

assalamualaikum and a very good morning....
word for today, ANGRY!!!...
with who??? with my lecturer!!!!!you wanna know why???( kalau diaorang tak nak tau pun kau nak bagitau gak kan....so tak payah la dok tanya banyak)
okok..last night, i sleep at 5.30 in the morning......i'm insomnia for the past 2 days ago....it makes me so difficult to sleep (damn!! cik siti, are you trying to told us about your sleep???)...so, now i will straight to my point...

my lecturer call me in the middle of nowhere (actually they call from my college)....at 9.50 am this morning.....omg, i only sleep for 4 hours.....and you want to know what they ask??(again, u asking them cik siti).....they ask about my medical certificate (mula2 aku dengar dia nak certificate...which is sijil...dalam pala otak aku dok ingat sijil penghargaan ka apa)....korang tau tak medical certificate tu apa???ala, yang doktor bagi sijil penghargaan kat korang bila korang pegi klinik dia...also known as MC....
aku malas nak letak surat MC...sebab semua klinik lain2 surat dia...(ntah la betul ke tak...sebab aku hanya pernah dapat 2 MC ja)

MC yang bertarikh 21 February 2011...such a long long time ago....aku da bagi la MC untuk hari tuu....DAMN! sekali lagi aku macam nak maki lecturer tuu...tapi nasib baik aku pikir yang dia nak tolong aku pass exam...so, aku try la cari MC yang tak tau aku simpan mana....so, esok aku nak kena pegi college aku balik semata mata nak bagi MC.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...