ladybird car... | Cik Siti

Tuesday 3 May 2011

ladybird car...

assalamualaikum and a very good evening....
at first i wanna thanks u guys n girls that read my entry until now....
so, my topic today is ladybird car....wanna know how it's like?
ha, macam ni la....
apa yang aku nak bagitau ni adalah, aku nak cat kereta aku macam ni...memandangkan my car is 'kelisa', so ladybird design is cute.....tapi kan....aku diberi pilihan (aku yang buat pilihan tuu...sebab aku kesian kat ayah aku)....either paint my car like this or i can ask for iPhone4....
really confusing right now.....but i think la kan, rather than i paint my car like that (just a waste of money....bcoz the paint does not give any benefit to me) lebih baik aku pilih iPhone4....memandangkan aku punya fon pun da nazak teruk sangat ni.......

tapi kalau ayah aku rela cat kereta aku macam tuu and belikan iPhone4 kat aku pun bagus jugak.....tapi aku ada la perasaan kesian.....;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...