malam jumaat | Cik Siti

Friday 6 May 2011

malam jumaat

assalamualaikum dan selamat malam....
tadi aku ada la usha2 blog2 yang aku follow..kebanyakannya buat entry MALAM JUMAAT.....damn...tajuk semua MALAM JUMAAT....apa yang ada pada MALAM JUMAAT??? kalau malam ISNIN, SELASA etc, kenapa diaorang tak letak tuu sebagai title??? MALAM JUMAAT, suspen je...kalau korang tanya aku la apa yang best sangat MALAM JUMAAT ni??kenapa MALAM JUMAAT je orang dok sebut2.....masa dulu aku kecik2, member2 aku cita, MALAM JUMAAT ni banyak hantu keluar....so, be careful la kalau malam jumaat, aku akan tido awal....haha....bila da besar ni, member2 plak dok gelak2 bila cakap sal MALAM JUMAAT...cis...tak guna pnya member.....aku ingat aku salah sebut ke ape ke...rupa2nya, MALAM JUMAAT adalah malam sunat bagi orang2 yang da kawen.....


setakat ini sajalah aku tulis entry.....sesungguhnya aku memang tak paham bila MALAM JUMAAT ja, ramai yang buat entry MALAM JUMAAT....hahahha....lepas ni aku nk buat entry MALAM AHAD plak la.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...