i cry again.... | Cik Siti

Thursday 12 May 2011

i cry again....

assalamualaikum and a very good nite to everybody....
thanks sebab meluangkan masa korang dengan membaca entry ni....ramai perempuan sekarang menangis sebab ditinggalkan kekasih....aku pun manusia macam korang gak....ada perasaan...tapi tuu dulu la.....sekarang aku menangis jugak....but the reasons why i'm crying nowadays is because i have study but yet still i'm failed.....aku berusaha...maybe aku tak berusaha separuh mati kot.....ada member aku cakap....'study separuh mati....bila da mati tuu,hidup balik...then study lagi'..... walaweyh...sampai macam tuu ka study medic ni....

'sesungguhnya study medic memang tak da life....kecuali la korang tu memang minat separuh mati'....

seriously aku hampir give up.....
after i cry and cry and cry and cry (entah berapa kali nak cry) aku sedar yang the past is past....but the future u can change start from the day u've failed....(lain la tuu ko tuu da memang ditakdirkan untuk gagal dalam hidup)....but, no one knows their fate right...so, tak rugi la kalau nak berusaha.....
korang tak rasa rugi ka kalau korang give up sedangkan korang ada lagi satu chance untuk berubah???

gambar langsung tak ada kena mengena dengan entry ok.....
credit to google image.....


p/s : segala yang tertulis kat atas tuu hanyalah untuk memotivasikan diri sendiri...kalau ada orang tak suka hasil penulisan aku, aku mintak tolong ignore k....sebab inilah aku.....

2 comments:

  1. Betul tu, mende yg lepas usah dikenang...
    Usaha lagi mesti boleh punyer!!!
    GoodLuck yer!!!

    ReplyDelete
  2. menangis lagi better dari buat perkara bukan2..emosi perlu disalurkan dengan cara yang betul

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...