kalau nak tidur, mesti kena..... | Cik Siti

Friday 6 May 2011

kalau nak tidur, mesti kena.....

assalamualaikum dan selamat malam.....
hari ni my youngest brother's birthday....so, HAPPY BIRTHDAY TO HIM....
my dad brought us to Swensens....

we ate so many food...kenyang suda...hehe....sedap kot...nyum2...tambah2 clam chowder, DELICIOUS.....and for the dessert, we had chocolate fondue.....damn, it's so GOOD.....

semua kat atas yang aku cerita ni tak ada kena mengena pun dengan tajuk tuu..hehe...actually apa yang aku nak cita ni, adalah habit aku sebelum aku tido....aku akan mandi and gosok gigi sebelum tido...tuu perkara wajib...sebab kalau aku tak mandi, aku akan berpeluh and tak selesa....bila da berpeluh, mula la nak allergy sana sini....then, masa nak tido plak, aku kena ada at least 2 pillow....satu untuk letak bawah kepala dan satu lagi untuk peluk....then, aku kena ada satu blanket....kalau tak da blanket, memang aku tak blh tido....

tuu la perkara WAJIB yang kena aku buat and kena ada sebelum aku nak tido.....hehe...agak cerewet kan.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...