tentang diriku...( standard 1 until 6 ) | Cik Siti

Sunday 5 December 2010

tentang diriku...( standard 1 until 6 )

aku??
just an ordinary girl.....
masa aku darjah 1, aku skola kat penang...then tyme akhir thn 1998, aku tukar skola...sbb parents aku pindah kat kedah....so, aku ikut ja la.....skola tuu nama dia SK sri gedong...klau korang nk tau, aku la satu2 nya bdk pmpuan yg pkai uniform skirt kt dlm klas tuu..(ntah apa nama baju tuu)....haha.....sampai ada sorang bdk laki neyh engt aku neyh chinese...hahahhaha...apa la....aku neyh tak pandai sgt....FYI, masa darjah 2, aku slalu tak wat kerja skola...n slalu kena berdiri atas krusi....hehe..ops..kantoi suda....n also, aku mmg tak reti MATH....klau soalan bahagi tuu, aku slalu tnggal..sbb aku tak reti nak wat.....tp ntah macam mana...miracle happened.....aku dapat nombor 9 dalam kelas....n dapat jd pengawas masa darjah 3.......so bermula la life aku sbg seorang pengawas kat skola tuu....(bangga la jugak)...;)


masa darjah 4, aku ekut ayah aku g blayar....adeyh...lupa bagi tau...ayah aku seorg kapten kapal...n mak aku plak doktor...okok, sambung balik....aku n family aku ekut ayah aku g blayar kat australia......hurm, tak yah la cita lebeyh lanjut sal percutian aku tuu.....time darjah 5, aku da tak jd pengawas....sbb result aku pn teruk....i deserve it..hahha.....tp skali lagi miracle happened.....aku dapat nombor 10 dlm keseluruhan.....n MATH aku tertinggi dalam keseluruhan darjah 5....korang percaya tak???budak yg slalu tak wat  kerja skola math....dapat yg tertinggi...aku pn mula2 tak percaya....at last, kena la percaya gak....huuhu....guess what, aku jd pengawas balik...haish...life aku neyh kejap jd pengawas...kejap tak.....


n CINTA tak ada lagi dalam diari hidup aku......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...