first tyme di TAG dalam blog...hehe | Cik Siti

Saturday 25 December 2010

first tyme di TAG dalam blog...hehe

assalamualaikum...
wah...best2....neyh first tyme aku di tag....
GUESS sapa yang tag aku????
jeng jeng...
orang nya ialah arya ....
thanks arya...^_^...
me like....
okok...
jangan melengah lengahkan masa....
meyh kita tengok soalan2 yang dia kasi tuu....

apakah hobi anda??
~ hobi aku...hurm....on9 FB...blogging....tuu pun kalau aku tak dak benda yang nak study la...or maybe sumtimes moody, on9 la keje aku...:P
~ tak pun...aku akan tido..zzz
( sebenarnya aku neyh memang suka tgk huruf 'z'....hehe....ada makna tuu )

senarai kan tempat yang anda ingin pergi
~ aku nak pi pulau pangkor....(wanna noe why?? tuu tempat yang both of us nak pergi tyme our first honeymoon )
~ aku nak pi new zealand or maybe korea....( sebab tuu tempat kami nak pi second honeymoon after a year our wedding )

sikap positif yang anda miliki?
~ aku akan rasa bersalah kalau aku wat salah kt org...
~ aku akan tolong orang although masa tuu aku bz...

sikap negatif anda
~ aku cepat salah sangka kat org...(especially dia....suka sangat bg aku JELES)
~ aku suka cari gadoh ngan dia...( BEST!!! hahaha.....)
~ HOT TEMPERED...okay!!! BEWARE

lastly, sila TAG 5 blogger
~aku tag sorang je la kot...sbb i'm new here...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...