for GURLS | Cik Siti

Saturday 25 December 2010

for GURLS

assalamualaikum....
nak tau something tak???? time aku belajar dekat MRSM dulu, ada la kawan aku neyh.... dia suka sangat pakai kain batik.....huhu.... then aku tanya la...napa selalu sangat pakai kain batik?? jawapan dia memang aku tak expect langsung...dia cakap kalau pakai kain batik hari2 boleh kempis kan perut.....(huh..betul ke??)....then bila aku pikir2 balik....ada logik gak la apa yang girl neyh cakap......
sebab, bila kita pakai kain batik...dia tak macam seluar yang pakai getah tuu...dia macam girdles...
dia support kita punya perut...not only kat satu garisan ja....(aku pun tak tau cam na nak explain kat korang...korang paham tak neyh????)
ala....simple cam neyh la...kan kalau kita pkai seluar yang getah dia ketat, dia akan ada kesan kan kat perut kita....
tapi, kalau pkai kain batik, dia tak da garisan....sebab dia ketat untuk seluruh pinggang kita.....bayangkan la kalau kita pakai tiap2 hari,....so perut kita akan dimampatkan...hahah
n boleh kempis kan perut....

to be honest ngan korang la kan...aku sebenarnya  tak pandai pun pakai kain batik neyh...:-p
tapi kena belajar gak...sebab nanti kalau melahirkan baby, mesti kena pantang la...pakai kain batik la...
so belajar la dari sekarang.....^_^

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...