Obses nak KURUS : AURASLIM SHAKE | Cik Siti

Thursday 18 December 2014

Obses nak KURUS : AURASLIM SHAKE

Assalamualaikum

Sejak 6 bulan duduk rumah tak buat apa ni, berat naik dengan rancaknya. Tak ada tanda-tanda nak turun pun. Seluar jeans pun dah ketat APAKAH!!! Mungkin bagus la kot, tak perlu pakai seluar jeans dah lepas ni. Guna seluar besar-besar ja sekarang. huhu

Bila dah jadi macam ni, baru la tergedik-gedik nak exercise. Fuhh, memang jenuh gak la masa hari first sit up and jog. Tak sampai 5 minit, dah mandi peluh. Rasa menyesal pun ada dari dulu tak nak exercise. PADAN MUKA AKU.

Dah sebulan aku start, tapi berat still sama. Cuma ukur lilit pun****g dah kurang beberapa sentimeter. Disebabkan tak ada disiplin, sat buat sat tak buat, dia kurang sikit ja la. Ka mungkin aku punya metabolism ni rendah sangat. Sebab tu la susah nak turun.

Tetiba terlintas kat dalam fikiran nak try search pasal AURASLIM SHAKE. 2 3 hari yang lepas la aku mula search pasal AURASLIM SHAKE ni.

Gambar : SUMBER

Kenapa AuraSlim SHAKE? Sebab aku rasa produk Aurawhite ni dapat banyak feedback dari customer. Sebab aku dah pi tengok sendiri kilang yang mengeluarkan Aurawhite ni. Sebab tu la aku tetiba jadi obses sangat dengan benda ni. Rasa macam nak cuba ja AuraSlim.

Lagipun dia menggunakan buah-buahan. And tak perlu pun berdiet macam sesetengah produk. Makan produk tak perlu dah makan. Tapi AuraSlim ni lain, makan produk then 30 minit lepas tu makan la tengah hari or malam. So no skip meals la kan.

Faktor utama untuk mengurangkan berat badan, jangan sesekali skip meals. =)

InsyaAllah akan dibeli jugak ASAP. Tak sabar nak tengok hasil dia. Weee!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...