Cupcakes for gathering | Cik Siti

Thursday 25 December 2014

Cupcakes for gathering

Assalamualaikum

Macam dah lama ja aku tak update blog ni. Hujung-hujung tahun ni macam-macam benda nak settle. Tak payah cerita la benda apa yang aku nak kena settle.

25 Dec 2014 semua orang pakat cuti kan. So, inilah kesempatan aku nak jumpa member-member aku. Yang sorang tu baru ja balik dari UK. Memang nak kena jumpa la. Dah lama kot tak jumpa dia. Kempunan nasik kandaq katanya. Wuwuwu.

Aku bawa benda ni kat diaorang.

 Cupcake bunga ros yang tak berapa nak jadi bunga ros. Lagipun mak aku ada order cupcake untuk dia bawak pi kat gathering dia. Aku apa lagi, tumpang sekaki la dah alang-alang buat cupcake. Ini cupcake buat sendiri tau. Kalau ada orang nak order pun aku ON ja. Berminat? sila SMS/whatsapp 0123014118. (eh, terpromote pulak)


OOTD sat. Tudung by ZAWARA, baju dress tu wardrobe adik aku dan cardigan pulak wardrobe mak aku. Hahah. Kerja amik barang orang ja. Dalam banyak-banyak cermin, aku paling suka cermin ni. Sebab dia bagi nampak aku slim ja. Semua orang yang mai rumah aku ni pun kata depa nampak slim kat dalam cermin ni. Hohoho



Kat atas ni adalah ole-ole yang member dari UK tu bawa balik. Cantik kan? Ni sebenarnya adalah sabun. Tengok packaging dia pun dah tak sampai hati nak bukak. Jauh sekali nak guna. Rasa sayang ja. Tapi NICE kan kan kan.

Ok la. Nak beradu dah ni. Esok, ada benda lagi yang nak di settle. Sayonara ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...