Use RM3 and Get FREE Call and SMS | Cik Siti

Thursday 11 December 2014

Use RM3 and Get FREE Call and SMS

Assalamualaikum

Benda ni dah lama dah ada untuk pengguna Celcom. Aku baru nak update bagitau korang.




Nampak tak? Korang guna RM3 dalam masa 24 jam, then korang akan dapat FREE call daripada pukul 8 malam hingga 8 pagi.

Contoh, start from pukul 10.56 malam (which is now) then korang guna RM3 sebelum pukul 12 malam ni, then start from that time, korang dah boleh dapat free call. Kalau ragu-ragu, korang tunggu la Celcom hantar message kat korang, macam yang aku dapat ni.

Then, bersembang la sampai pukul 8 pagi esok. Mau panas telinga. Hahaha.

Benda ni untuk orang yang tak berapa nak ada kerja macam aku ni ha. Lepas ni dah sambung belajar, dah tak leh dah nak gayut2 sampai pagi buta.

Sampai ada hari tu tak tau dah nak cakap apa. Tapi bila tak buat benda ni, banyak pulak yang nak di cakap. Sampai 2-3 jam. Banyak sangat topik.

Yang aku tau, nombor Celcom yang boleh buat macam ni adalah nombor yang baru. Nombor hat lama, tak boleh dapat macam ni.

Plan baru ni 28 sen untuk 3 minit ke nombor Celcom lain. Kalau yang plan dulu 28sen untuk 10 minit kan. Tahun ni berapa banyak dah beli nombor baru. Sebab bila tak guna, tak topup. Expired macam tu ja la nombor. Aku ada 2 nombor. Sebab tu la jarang guna nombor yang kena topup ni.

Dulu beli pun sebab nak contact ngan customer. Tapi sekarang, customer ke tak customer ke contact je guna nombor Maxis yang selalu aku letak bila jual barang. Senang. Nombor Celcom ni pulak, bila nak gayut ja guna. So tak perlu bagi nombor Celcom kat customer. Bukan nak gayut ngan customer pun. =P

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...