BACA dulu sebelum judge | Cik Siti

Sunday 7 July 2013

BACA dulu sebelum judge

assalamualaikum...

blog ni bukan tempat semata-mata nak tulis cerita pasal hal sendiri...mahupun dunia....blog jugak untuk cari pendapatan....tapi tak semestinya pendapatan semata-mata...

BETUL????

sebelum awak judge sesuatu tajuk, awak baca dulu isi kandungannya....bukan main cakap melulu.....like seriously, entry2 aku ni ada yang terus aku promote barang...and ada yang aku membebel dulu, then last sekali baru letak link or promote barang......

disebabkan aku tulis tajuk , "nak cari duit lebih? produk mampu milik", orang terus judge aku jual barang.....hurmmmm...aku buat entry tu sebab keyword blog aku ada tulis "cari duit lebih"...then aku membebel serba sikit...

and aku rasa aku tak la direct promote barang...and also apa yang aku membebel tu ada betulnya jugak....


AT LEAST BACA DULU ENTRY!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...