my birthday wishlist... | Cik Siti

Friday 5 August 2011

my birthday wishlist...

assalamualaikum and a very good evening...
pergh...orang len yang pakai braces, aku yang kena ulcer....haish.....serius, sakit sangat sebab ulcer ni betul2 opposite ngan gigi bila tutup mulut...so, mau tak mau, ulcer ni akan mencium gak gigi aku ni...eyh2...gigi aku ni akan mencium gak ulcer yang ada kat mulut aku ni.....mmmuuuuaxxxx....hahha


memandangkan adik aku da post wishlist utk birthday dia...aku pun jugak la....huhu....padahal birthday aku lagi sebulan lebih....birthday adik aku tuu kot la kan/.....hehe...anyway, aku nak post jugak..............kalau korang nak kata aku ni gedik ka....dok mengampu ka....tak kesah la....aku just tulis wishlist, terpulang la nak bagi ka tak.....aku tulis untuk diri aku....maybe aku dimurahkan rezeki..tiba2, diberi duit seketul jatuh dari langit....blh la aku nak shopping.....heheh

1- cekak rambut yang bling2.....supaya rambut aku tak ganggu masa aku study.....
2- aku nak pensel and pen warna warni....supaya notes aku kaler2...hehe...menarik minat aku untuk membaca...
3- aku nak stetoscope baru....supaya aku boleh check blood pressure korang...hehhe
4- aku nak kasut macam tuu...tapi tak nak kaler pink.....huhu.....boleh aku pakai gi kelas.....

semua benda2 yang aku mention kat atas, aku da sediakan gambar supaya korang tak payah nak susah imagine.....hehhe





sekali lagi aku cakap...aku tak suh korang beli...tapi kalau baik hati nak hadiahkan untuk aku, aku terima je la...^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...